пятница, 4 ноября 2016 г.

«Серце віддаю дітям» (В. Сухомлинський)

Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде  добрим  учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов  до  учня,  як  батько,  мати,  він  буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові  ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі  любов  до  справи  і  до учнів, він – досконалий учитель. 

(Л. Толстой)
   Я люблю свою роботу! Переді мною ніколи не стояло питання яку професію обрати. З дитинства знала, що вчительська доля – це моє. І хоча в нашій родині ніколи не було педагогів, мені дуже пощастило з геніальною, чудовою першою вчителькою, яка своєю  працею, надихнула на вибір життєвого шляху. Я – вчитель, завжди з гордістю говорю про своє покликання. Саме покликання, а не професія. Професій  безліч, всі вони мають свої особливості. Та саме вчителю притаманне прагнення змінити світ на краще, віра в учнів, бажання працювати дуже багато і заради ідеї, відсутність страху перед визнанням своїх помилок.

   Коли  поспішаєш до своїх вихованців, радієш кожній зустрічі з ними,  і бачиш, що діти йдуть у школу, щиро радіючи  кожній зустрічі з тобою, діляться своїми проблемами й досягненнями – саме тоді розумієш, сенс свого існування на цьому світі. Виховати  Людину, навчити її жити, навчити бути особистістю і громадянином.   Я вважаю, що йду вірним шляхом, бо доказом цього є дитячі успіхи в навчанні, їхні щасливі посмішки, коли вони заслужено отримують високі бали, коли в їхніх очах горять вогники тепла та людяності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий